Kodeks Dobrych Praktyk SBE

26 lutego 2016, 13:26

[img:1] kontakt Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE tel: 508 458 871 zobacz stronę www Rada Etyki przy SBE przygotowała i uchwaliła Kodeks Dobrych Praktyk – zbiór zasad określających standardy realizacji usług MICE zgodnych ze statutem Stowarzyszenia oraz ogólnie przyjętymi zasadami etyki branżowej.

Kodeks porządkuje je, obejmując tematy związane z właściwym traktowaniem pracowników, prowadzeniem współpracy z Klientami oraz standardami i jakością ich obsługi, a także zachowaniem poufności danych i współistnienia rynkowego z konkurencją. Określa również zakres działań nieetycznych oraz porządkuje zasady związane z prowadzeniem procesów przetargowych i płatnościami.

Powołana do życia w czerwcu 2015 roku Rada Etyki przy SBE będzie stała na straży przestrzegania zawartych w Kodeksie zasad oraz będzie organem wyznaczonym do rozstrzygania sporów o charakterze etycznym zgłoszonych do SBE przez dowolną ze stron konfliktu. Kodeks zostanie po raz pierwszy zaprezentowany szerokiemu gronu odbiorców podczas dnia SBE na Meetings Week Poland, który odbędzie się 15 marca 2016 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie. Premierze kodeksu towarzyszyć będzie debata zatytułowana „Etyka w branży eventowej”. 

Kodeks Dobrych Praktyk Branży Eventowej to inicjatywa SBE, które zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacje i działa na rzecz popularyzacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz probiznesowe, ukierunkowane na promocję najwyższych standardów działania w branży. Treść Kodeksu przygotowana została przez zaproszonych do Rady Etyki przy SBE ekspertów polskiego rynku eventowego zrzeszonych w SBE, a także tych, którzy działają poza strukturami Stowarzyszenia, w szczególności po stronie Zleceniodawców. Celem Rady Etyki, która działa w strukturach SBE, jest promowanie standardów etycznych wśród członków Stowarzyszenia i całej branży, edukacja w zakresie etyki działania na rynku eventowym, a także wydawanie opinii i orzeczeń zarówno w kwestiach dotyczących niepokojących praktyk rynkowych, jak i konkretnych spornych sytuacji. 
 

W skład Rady Etyki przy SBE weszli:

Agnieszka Majkowska – Przewodnicząca Rady, Prudential Polska,
Marta Dunin-Michałowska – Prezes Zarządu SBE, Mea Group,
Olga Krzemińska-Zasadzka – Wiceprezes Zarządu SBE, Agencja Power,
Żaneta Berus – Członek Zarządu SBE, EXPO XXI Warszawa,
Anna Nowakowska – Członek Zarządu SBE, StrefaMice.pl,
Ewelina Sobolewska – mBank,
Renata Razmuk – Renault Polska,
Katarzyna Łasińska – Bayer,
Przemek Pichalski – Bartbo,
Michał Kozak – MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel oraz Mazurkas Catering,
Paweł Zaboklicki – MT Polska,
Michał Czerniak – Brill AV Media,
Piotr Grajewski – Santa Fe Partners (marki Blue Cactus i Iguana Lounge). 

Premierze Kodeksu towarzyszyć będzie branżowa debata zatytułowana „Etyka w branży eventowej”. W debacie udział wezmą Olga Krzemińska-Zasadzka z Agencji Power, członek Rady Etyki przy SBE, Michał Czerniak z Brill AV Media, również członek Rady Etyki, Marta Walędziak-Skowrońska, radca prawny z firmy LexCare – Partnera SBE, a także gość specjalny – aktor, właściciel Teatru Kamienica, Emilian Kamiński. 

 

Kodeks Dobrych Praktyk Branży Eventowej powstał w oparciu o statut SBE i jest bliski nam wszystkim, którzy pracujemy nad budowaniem wysokich standardów branżowych. Zależy nam na propagowaniu właściwych postaw i tworzeniu warunków do oferowania najwyższej jakości obsługi Klientom branży, ale również do budowania relacji branżowych na najwyższym poziomie etycznym. Mamy nadzieję, że Kodeks stanie się wyznacznikiem dobrych praktyk, przewodnikiem w trudnych sytuacjach i furtką do rozstrzygania spornych sytuacji, które obecnie zbyt często pozostają bez wyjaśnienia – mówi Marta Dunin-Michałowska, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Premiera Kodeksu Dobrych Prakty Branży Eventowej odbędzie się 15 marca 2016 r., podczas dnia SBE w ramach Meetings Week Poland.  

 

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacje. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Jest inicjatorem oraz współtwórcą Studium Podyplomowego Event Management przy Wydziale Zarządzania UW. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej docenianych narzędzi marketingowych i biznesowych.

 

Czytaj także

CHRISTMAS PARTY - IMPREZY WIECZORNE 6 września 2018

Christmas party, czyli bożonarodzeniowe przyjęcia dla pracowników na dobre wpisały się w kalendarz polskich firm. Ten jeden dzień może stać się źródłem miłych wspomnień na cały rok! Przekonajcie się jak my zorganizujemy idealny wieczór dla Was!  GŁÓWNE ATRAKCJE EVENTU:  Wystrój w wyjątkowym świątecznym klimacie. Wspólne malowanie bombek. Świąteczne konkursy. Mikołaj jako prowadzący...

FREE TIME FESTIWAL 2018 - PODSUMOWANIE 12 kwietnia 2018

Osiem stref „klimatycznych”, fantastyczna atmosfera, moc atrakcji, spotkania z podróżnikami i masa pomysłów, jak spędzać czas wolny: na łonie natury, w mieście, na wodzie, na rowerze, aktywnie i z kulturą za pan brat. Gdański FREE TIME FESTIWAL znowu oczarował publiczność! Imprezę odwiedziło 20 000 gości. Free Time Festiwal to kompleksowy przewodnik po atrakcjach turystycznych, kulturalnych,...

Zalety wizualizacji eventu 21 marca 2018

„Zalety i Metody Wizualizacji Eventu” innowacyjne podejście do organizacji wydarzeń! SBE znów zaskoczyło środowisko eventowe na Meetings Week Poland 2018. Od sześciu lat polskie stowarzyszenia działające w sektorze gospodarki przemysłu spotkań podejmują wyzwanie przygotowania kilkudniowego wydarzenia Meetings Week Poland (MWP). Corocznie, program tygodniowej konferencji prezentuje różnorodność...

POWER - Solidną Firmą i Tygrysem Biznesu 21 lutego 2018

Dobry początek roku dla Agencji POWER. Agencja została nagrodzona nagrodami „Solidna Firma” i „Tygrysem Biznesu” W lutym 2018 roku Agencja POWER odebrała dwie ważne dla niej nagrody „Solidnej Firmy” i „Tygrysy Biznesu”. Agencja została nagrodzona już 3 raz w konkursie „Solidna Firma” i otrzymała Srebrną Statuetkę. Gala rozdania certyfikatów dobyła się 9 lutego w Hotelu Novotel w Centrum...

pokaż wszystkie

Najnowsze video

Agencja Power Agencja Power 26 czerwca 2018
reklama
reklama
reklama
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. Polityka prywatności
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz