Meetings Week Poland 2017

28 lutego 2017, 14:38

[img:1] kontakt Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE tel: 508 458 871 zobacz stronę www Stowarzyszenie Branży Eventowej zaprasza na Meetings Week Poland 2017. W dniach 20-24 marca br. Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie będzie miejscem, gdzie spotkają się przedstawiciele branży MICE z całej Polski. 21 marca to dzień SBE - stowarzyszenie przygotowało wystąpienia gości, różnorodne spotkania i debaty skupione wokół tematu „Nie tylko event jest wyzwaniem".

21 marca - Dzień Stowarzyszenia Branży Eventowej na MeetingsWeek Poland 2017

Podczas Dnia SBE zaproszeni prelegenci opowiedzą o wyzwaniach, przed którymi każdego dnia stają przedstawiciele branży i to zarówno na płaszczyźnie zawodowej, jak i prywatnej. Jak postawić pierwsze kroki na rynku eventowym? Jak założyć własną firmę od zera? Jak być event managerem i radzić sobie ze stresem, i nie stracić satysfakcji
z realizowanych projektów? Dlaczego w czasie wypraw górskich nie zawsze chodzi o pokonywanie własnych granic i walkę ze słabościami? Dlaczego czasem ważniejszy jest szczytny cel?

O tym, jak bardzo kręta jest droga do własnej agencji eventowej opowie Karolina Turska, która przygodę z eventami rozpoczęła od zgłoszenia się 17 lat temu do Marlboro Adventure Team. Bartek Pomarański, który zarządzał bardzo różnorodnymi projektami - od branży outsourcingowej aż po branżę dziecięcą - przedstawi, jak nowe agencje eventowe mają się do sytuacji na rynku, czy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów.  

Event Manager - jeden z najbardziej stresujących zawodów na świecie. Psycholog Eliza Czyżewska wskaże, czy możliwe jest zarządzanie stresem tak jak projektem eventowym. Z jej wystąpienia uczestnicy Dnia SBE dowiedzą się, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, będą też mogli ocenić osobisty poziom stresu na podstawie specjalnego testu. 

O działaniu na rzecz fundacji i specyfice eventu charytatywnego opowiedzą przedstawiciele Grupy WigRak (Fundacja Rak & Roll) – Szczepan Żurek, Paweł Cywiński i Jarosław Ziółkowski. Wspólnie ze słuchaczami będą szukać odpowiedzi na pytanie „Czy event charytatywny jest większym wyzwaniem?” 

Dzień SBE będzie też doskonałą okazją do zastanowienia się, jakie są kluczowe zadania dla branży w nadchodzących miesiącach. Debata „Etyka w branży eventowej - Jak etycznie walczyć z tymi, którzy postępują nieetycznie?” zapewne rozpali emocje, bo dotyka niezwykle ważnego tematu. O jasnych zasadach regulujących wzajemne relacje biznesowe wszystkich podmiotów branży MICE mówi się coraz więcej, m.in. za sprawą Kodeksu Dobrych Praktyk Branży Eventowej SBE, przyjętego nieco ponad rok temu.

„Każde wydarzenie, podczas którego można poznać różne punkty widzenia, spotkać się z osobami o odmiennych eventowych doświadczeniach zawodowych, to ciekawe, inspirujące przeżycie. Emocji na pewno nie zabraknie 21 marca podczas Dnia Stowarzyszeni Branży Eventowej. Gorąco zapraszam specjalistów branży eventowej, jak i młode osoby, które mają zamiar związać swoją przyszłość z tym biznesem, do wspólnego rozwinięcia tezy, że nie tylko event jest wyzwaniem” - mówi Marta Dunin
-Michałowska, Prezes Zarządu SBE.  

Szczegółowe informacje

 

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacji. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro
-biznesowe, zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Organizuje targi branżowe i warsztaty. Jest inicjatorem i - wspólnie z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego - twórcą (organizatorem) Studium Podyplomowego Event Management. Dąży do wypracowywania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej cenionych narzędzi komunikacji.

Więcej informacji: www.sbe.org.pl 

Czytaj także

FREE TIME FESTIWAL 2018 - PODSUMOWANIE 12 kwietnia 2018

Osiem stref „klimatycznych”, fantastyczna atmosfera, moc atrakcji, spotkania z podróżnikami i masa pomysłów, jak spędzać czas wolny: na łonie natury, w mieście, na wodzie, na rowerze, aktywnie i z kulturą za pan brat. Gdański FREE TIME FESTIWAL znowu oczarował publiczność! Imprezę odwiedziło 20 000 gości. Free Time Festiwal to kompleksowy przewodnik po atrakcjach turystycznych, kulturalnych,...

Zalety wizualizacji eventu 21 marca 2018

„Zalety i Metody Wizualizacji Eventu” innowacyjne podejście do organizacji wydarzeń! SBE znów zaskoczyło środowisko eventowe na Meetings Week Poland 2018. Od sześciu lat polskie stowarzyszenia działające w sektorze gospodarki przemysłu spotkań podejmują wyzwanie przygotowania kilkudniowego wydarzenia Meetings Week Poland (MWP). Corocznie, program tygodniowej konferencji prezentuje różnorodność...

POWER - Solidną Firmą i Tygrysem Biznesu 21 lutego 2018

Dobry początek roku dla Agencji POWER. Agencja została nagrodzona nagrodami „Solidna Firma” i „Tygrysem Biznesu” W lutym 2018 roku Agencja POWER odebrała dwie ważne dla niej nagrody „Solidnej Firmy” i „Tygrysy Biznesu”. Agencja została nagrodzona już 3 raz w konkursie „Solidna Firma” i otrzymała Srebrną Statuetkę. Gala rozdania certyfikatów dobyła się 9 lutego w Hotelu Novotel w Centrum...

Shell V-POWER Show za nami 6 czerwca 2017

4 czerwca na błoniach PGE Narodowego odbył się Shell V-Power Show, wyjątkowa impreza dla fanów motoryzacji, która zgromadziła ponad 12.000 osób. Moc motoryzacyjnych atrakcji napędzana była nowym paliwem Shell V-Power. Gościem specjalnym imprezy był Kimi Räikkönen, uwielbiany przez publiczność fiński kierowca wyścigowy. Impreza wystartowała o godz. 10:00. Fani motoryzacji wraz ze swoimi...

pokaż wszystkie

Najnowsze video

Agencja Power Agencja Power 24 października 2017
reklama
reklama
reklama