21 marca 2018 14:25
Info Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE ul. Kowalczyka 1/31 03-193 Warszawa

Zalety wizualizacji eventu

[img:1]„Zalety i Metody Wizualizacji Eventu” innowacyjne podejście do organizacji wydarzeń! SBE znów zaskoczyło środowisko eventowe na Meetings Week Poland 2018.

Od sześciu lat polskie stowarzyszenia działające w sektorze gospodarki przemysłu spotkań podejmują wyzwanie przygotowania kilkudniowego wydarzenia Meetings Week Poland (MWP). Corocznie, program tygodniowej konferencji prezentuje różnorodność narzędzi, jakie branża eventowa wykorzystuje w swojej pracy oraz obszarów, w jakich realizuje biznesowe cele swoich zleceniodawców.

Od lat dużym zainteresowaniem cieszy się drugi dzień konferencji, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Branży Eventowej. W tym roku stowarzyszenie postanowiło poruszyć ważny a dość często lakonicznie traktowany temat jakim jest wizualna strona eventu. Członkowie Stowarzyszenia pochylili się nad ważnymi tematami związanymi z planowaniem wydarzenia w sferze wizualnych doświadczeń na każdym etapie realizacji eventu.

Sama koncepcja wizualizacji eventu pochodzi od pracy wzorowanej na metodzie Walt’a Disney’a, który jako wielki wizjoner wielokrotnie wspominał, że wszystko co wymarzysz możesz też dokonać. Podobnie jest z organizacją wydarzeń i wszystkim co się z nimi wiąże. Kreacja powstaje w głowie, następnie organizatorzy eventowi wraz z podwykonawcami realizują wizję projektu. Zanim jednak to się wydarzy stawiają sobie cele. 

W przypadku tego wydarzenia są trzy powody, dla których warto organizować tę konferencję:

cel edukacyjny 
cel networkingowy 
cel wymiany wiedzy i doświadczeń 

Budując program spotkania stosowana była metoda ‘mapingu myślowego”. Czyli wyobrażenia sobie procesów działań organizacyjnych od strony klienta, uczestnika wydarzenia oraz samego organizatora. 

W tym roku gościem specjalnym był Czesław Mozil - muzyk, artysta, który za pomocą muzyki i słowa przekazał tajemnice organizacyjne wielkiego świata showbiznesu i produkcji telewizyjnej. Dodał od siebie wiele autorskich uwag z życia osobistego. W wywiadzie poprowadzonym przez Martę Dunin- Michałowską (Prezes SBE i Prezes Mea Group) oraz Dagmarę Chmielewską (Dyrektor Zarządzającą SBE) zaznaczył jak ważne jest to, by w pracy agencji eventowych z klientem a osobą publiczną zachowany był szacunek do drugiego człowieka. Choć to wartość podstawowa to wciąż warto o niej mówić i przypominać.

Tegoroczna konferencja zaczęła się wystąpieniem Martyny Wijas (założycielka i właścicielka MobilLed), która opowiedziała jak czytać zaproszenia na wydarzenia i rozumieć słowa „dress code”. Poruszyła ważny temat etyki i doboru ubioru na realizacjach eventowych oraz określiła zasady porozumienia między klientem, agencją eventową a podwykonawcą.

Podczas debaty „Siła wizualizacji w eventach”, której moderatorem była Magdalena Kondas (redaktor naczelna Meeting Planner) dowiedzieliśmy się jak planować wydarzenie pod względem piękna i siły przekazu oraz doboru odpowiednich metod i środków. Rozmówcami byli eksperci z dziedziny scenografii. Wśród nich głos zabrała Renata Razmuk (Social Connect Group i Dyrektor Business Development w Pracownia Kreativa oraz członek Zarządu SBE ), która wypowiedziała się na temat event design’u, Wojciech Zbroja (współzałożyciel i prezes zarządu Rent Design) poruszył ważną sprawę dostosowania mebli do przestrzeni eventowej. Michał Kozak (dyrektor generalny Hotel Mazurkas) podzielił się wiedzą jak wybrać catering do potrzeb klienta i samego wydarzenia a Zuzanna Sprycha (Visual4 Events) zwróciła uwagę na wartość współpracy między agencjami, podwykonawcami oraz finalnym efektem wizualizacji.

Leszek Babicz (prezes i dyrektor zarządzający Rival Group) wypowiedział się z punktu widzenia agencji eventowej, która zajmuje stanowisko między zamawiającym a podwykonawcą. 

Kolejna prelekcja poprowadzona została przez Magdalenę Kozicką (Dyrektor Produkcji Mea Group) oraz Jędrka Nykowskiego (Dyrektor Kreatywny Mea Group) oraz Michała Czerniaka (Dyrektor Zarządzający Brill Av Media). Zdradzili tajemnicę jaka jest droga „od wizualizacji do realizacji”. 

Podczas drugiej debaty „Po co nam wizualizacja?” poprowadzonej przez Jakuba Zdrzalika (prezes zarządu Perfectto Events) dowiedzieliśmy się dlaczego umiejętność planowania w eventach jest elementem podstawowym, a wizualizacja walorem, który sprawia, że nasze wydarzenia spełnią swoją najważniejszą funkcję – zaskakiwania i zachwycania odbiorcy.

Anna Nowakowska (ekspertka i blogerka „Strafa Mice”) podzieliła się wiedzą, jak wybierać lokalizację do planowanego wydarzenia. Piotr Wojdat (Prezes Zarządu firmy Evena, członek zarządu SBE) wypowiedział się jak dobierać platformę sprzedaży biletów oraz zarządzania rezerwacjami. Paweł Czerski (Prezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający IMS Events) poruszył temat zapachu i muzyki na evencie oraz w otaczającej nas przestrzeni, Dagmara Marzyńska – Małecka (Prezes firmy Atelie – grupa taneczna) określiła zasady współpracy agencji eventowych z podwykonawcami – artystami.

Małgorzata Machynia (Dyrektor Marketingu i działu kreatywnego w FSWO podsumowała jak łączyć wszystkie elementy eventu w całość. Jacek Kisiała (Wiceprezes Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego, współwłaściciel firmy Extend Vision) wypowiedział się z punktu widzenia eksperta organizacji targów. Piotr Sady założyciel „ śmiechoterapii” rozbawił nas do łez i wytłumaczył dlaczego śmiech to zdrowie i niezbędny element w pracy event managera, w której dystans i metody relaksacji są bardzo ważne.

Razem z Piotrem Maczugą (Digital Knowledge Village) przeszliśmy przez ekspresowy proces tworzenia life streaming, który jako najnowocześniejsza metoda przekazu ma trafić do tych, którzy nie mogą być częścią eventu.

Konferansjerem wydarzenia był Paweł Kosiński - znany w środowisku eventowym jako prowadzący imprez tematycznych, sportowych, imprez dla dzieci, festynów, targów, konferencji. Za koordynację i program eventu odpowiedzialność wzięła Dagmara Chmielewska (dyrektor zarządzająca SBE).

Stowarzyszenie Branży Eventowej jako autor Studium Event Management i organizator „Siły wizualizacji eventów” skupiło się na merytorycznym wymiarze konferencji. Każdy element wykorzystany w produkcji tego wydarzenia miał wymiar edukacyjny.

Uczestnicy drugiego dnia wydarzenia Meetings Week Poland 2018 podsumowali event jako konferencję pełną praktycznej wiedzy i doznań dla zmysłów, zapachów, kolorów, muzyki, radości, smaków, instrumentów i piękna. Wszystko zostało połączone technicznymi możliwościami XXI wieku.


[img:2][img:3]

IMPREZY INTEGRACYJNE, SZKOLENIA
reklama
Copyright © INFOMUSIC 2019
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz