14 lutego 2019 15:13
Info Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE tel: 508 458 871 www.sbe.org.pl

Znamy program Meetings Week Poland 2019.

Organizatorzy siódmej edycji Meetings Week Poland (MWP) przedstawili program merytorycznej części wydarzenia. Tegoroczne spotkanie odbywa się w nowej, trzydniowej formule, która zakłada prowadzone równolegle konferencje i warsztaty. Meetings Week Poland 2019 odbędzie się w dniach 20 – 22 marca w MsMermaid w Warszawie.

Meetings Week Poland tradycyjnie otworzy spotkanie z cyklu Poland – Meetings Destination, założeniem którego jest poruszanie kluczowych zagadnień dotyczących przyszłości rynku spotkań. W tym roku współorganizatorzy PMD – Stowarzyszenie „Konferencje & Kongresy w Polsce” oraz magazyn The Warsaw Voice – poruszą temat wartości rynku kongresów i współpracy z partnerami oraz zmierzą się z wyzwaniami, jakie rynkowi stawia sztuczna inteligencja i automatyzacja. Wśród zaproszonych mówców są m.in. przedstawiciele uczelni wyższych, naukowych i branżowych stowarzyszeń, administracji, convention bureaux czy PCO. 

Uzupełnieniem paneli PMD będą toczące się równolegle warsztaty „Jak napisać ofertę sponsorską?”, który poprowadzi Martyna Żak, specjalistka w dziedzinie fundraisingu i marketingu dla NGO, oraz „Jak napisać BID, żeby wygrać kongres”, który poprowadzi Anna Górska, Expo XXI Warszawa. 

Spotkanie przygotowane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej dotyczyć będzie międzynarodowej perspektywy rozwoju event marketingu i współpracy w branży. Organizatorzy konferencji podkreślają, że coraz więcej polskich firm decyduje się na poszukiwania klientów z krajów sąsiadujących z Polską lub obsługę zagranicznych marek rozwijających się w naszym kraju, dlatego w szczególności położony zostanie nacisk na „europejską wymianę doświadczeń w branży eventowej”. Wśród gości spotkania będą przedstawiciele branży z Niemiec, Francji, Anglii, Czech i krajów skandynawskich. Tematyka prelekcji i paneli dotyczyć będzie m.in. charakterystyki poszczególnych rynków, możliwości współpracy, stylu komunikacji i różnic kulturowych, międzynarodowych konkursów i programu hosted buyers na międzynarodowe wydarzenia. 

Stowarzyszenia reprezentujące sektor incentive travel – SOIT i SITE Poland – będą gospodarzem konferencji Incentive Travel Day. Gościem specjalnym będzie Victor Borsuk – podróżnik, influencer, kitesurfer, siedmiokrotny mistrz Polski w kitesurfingu oraz wielokrotny zwycięzca Pucharów Azji i Europy. Opowie o tym, jak dobrze przygotować się do organizacji wyjazdu incentive z elementami sportowymi. W kolejnej części Incentive Travel Day, eksperci i praktycy social media, pokażą uczestnikom, jak używać kanałów mediów społecznościowych, aby te działania oparte o dobrze zdefiniowaną strategię, budżetowanie i odpowiednio dobrane narzędzia, realizowały zakładane cele i były efektywne kosztowo. Kolejnym tematem będą wyjazdy incentive o tematyce kulinarnej i enologicznej – eksperci i praktycy zdradzą najpopularniejsze destynacje wyjazdów kulinarnych oraz podzielą się doświadczenia związanymi z odkrywaniem smaków najlepszych kuchni świata. 

Tegoroczne Forum Obiektów (organizowane przez MPI Poland Chapter i Z-Factor) poświęcone będzie tematyce wykorzystania danych do podejmowania świadomych decyzji biznesowych. Organizatorzy spotkania zaznaczają, iż w erze, gdzie jesteśmy zasypywani tonami przeróżnych cyfr i informacji, ciężko zdecydować, co analizować, a czego nie. Eksperci branży, zarówno ze strony obiektów, jak i dostawcy analiz, wskażą uczestnikom forum rozsądną ścieżkę. Do dyskusji zaproszeni zostali również przedstawiciele lokalnych convention bureaux. Wspólnie będą poszukiwać odpowiedzi na pytania, czy i jakie dane potrzebne są organizacjom odpowiedzialnym za promocję destynacji, czy zadaniem CVB jest jedynie dostarczanie informacji przedsiębiorcom oraz jakie decyzje podejmowane są przez polskie DMO w oparciu o analizę cyfr?. 

Tradycyjnie podczas forum zaprezentowane zostaną obiekty nominowane do MP Power Awards – tym razem przez pryzmat cyfr.

Po raz siódmy w ramach Meetings Week Poland, a po raz trzynasty w Polsce odbędzie się IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum (organizator Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie), która skierowana jest do studentów. Program konferencji oparty jest na całodziennych warsztatach prowadzonych przez profesjonalistów z dziedziny turystyki biznesowej z całego świata.

W tej edycji, w ramach MWP, Poland Convention Bureau POT, oprócz spotkania działających w Polsce convention bureaux, zaplanowało fam trip połączony z warsztatami dla planistów spotkań, reprezentujących rynki Skandynawii i Beneluksu. 

Finałowym eventem Meetings Week Poland jest finał konkursu branży eventowej – MP Power Awards® (organizator MeetingPlanner.pl). Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wybrane przez jury najlepsze projekty, produkty, obiekty oraz osobowości branży. Uczestnicy gali poznają także Kreatywnego Roku Branży Eventowej oraz Odkrycie Roku MPI Poland Chapter. 

 – Różnorodna tematyka Meetings Week Poland z jednej strony pokazuje, jak ogromną i zróżnicowaną stanowimy branżę, z drugiej strony, mamy nadzieję, że każdy, niezależnie od specjalizacji w przemyśle spotkań, znajdzie w programie to, co pomoże rozwijać biznes i swoje kompetencje – mówi Sebastian Słoniewski, prezes zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, które koordynuje Meetings Week Poland 2019. – Oczywiście część merytoryczna, edukacyjna MWP to jego podstawa, ale oprócz dużej dawki wiedzy, inspiracji, wymiany doświadczeń i opinii, Meetings Week Poland to także możliwość budowania swoich relacji biznesowych i rozwijania sieci kontaktów – zaznacza Sebastian Słoniewski.  

SKRÓCONY PROGRAM MEETINGS WEEK POLAND 2019 

Poland – Meetings Destination: Trendy i wyzwania dla rynku kongresów w Polsce, (20 marca, środa, organizator: Stowarzyszenie „Konferencje & Kongresy w Polsce” oraz magazyn The Warsaw Voice)

Europejska wymiana doświadczeń w branży eventowej „Share & exchange how to make the best of european events”, (21 marca, czwartek, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)

Incentive Travel Day, (21 marca, czwartek, organizator: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland)

Wydarzenie Poland Convention Bureau POT - spotkanie convention bureaux oraz warsztaty z uczestnikami fm tripu Poland - Smart move, (21 marca, czwartek, organizator: Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau)

Forum Obiektów: Hotel Data Conference, (22 marca, piątek, organizatorzy: MPI Poland Chapter i Z-Factor)

IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum, (22 marca, piątek, organizator: Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)

Gala konkursu MP Power Awards® (22 marca, piątek, organizator: MeetingPlanner.pl)

Organizatorzy Meetings Week Poland 2019 to: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (koordynator), SITE Poland, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce oraz Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice i MeetingPlanner.pl. 

IMPREZY INTEGRACYJNE, SZKOLENIA imprezy integracyjne firmy szkoleniowe Konferencje z integracją

Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE

tel.: 508 458 871
adres:
ul. Kowalczyka 1/31 03-193 Warszawa
Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE
reklama
Copyright © INFOMUSIC 2019
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz