1 maja 2019 00:00
Info EventPolska.biz ul. Zbożowa 42b lok. 105 40-657 Katowice

EVENTOWY ZAWRÓT GŁOWY

Nikogo już nie trzeba przekonywać, że event to doskonałe narzędzie promocyjno-marketingowe, które buduje wizerunek i umacnia markę oraz stanowi świetną alternatywę dla tradycyjnych działań reklamowych. Sektor usług eventowych, starając się dotrzymać tempa swoim klientom, ciągle zaskakuje nas kolejnymi nowościami.

W świecie, w którym coraz bardziej wymagający klienci chcą być na każdym kroku zaskakiwani nowościami, przed branżą eventową otwierają się na oścież drzwi nieposkromionej kreatywności. Event managerowie z jednej strony, śledząc rozwijające się, nowoczesne technologie, prześcigają się w oferowaniu rozwiązań nieszablonowych i ciekawych. Z drugiej strony, odbiorcy treści wydarzeń, coraz bardziej świadomi, także oczekują coraz więcej. „W przypadku eventów, jak w żadnej innej dziedzinie „efektywnie” stoi jak najbliżej „efektownie” i absolutnie nie jest to nic złego” – podkreśla Marta Klecha, redaktor naczelna Event Katalogu, rocznika branżowego.

O tym, że jak cię widzą, tak cię piszą i że odpowiedni entourage jest niezbędny dla wszelkiego rodzaju działań eventowych chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Aranżacja przestrzeni to też forma komunikatu, a w przypadku, gdy chcemy się wyróżnić i zostać zapamiętanym – jest pierwszym impulsem zachęcającym (lub odstraszającym) potencjalnych gości. Zawsze potrzebujemy efektu wow i atrakcji, które na długo zapadną w pamięć.

Możliwości jest bardzo dużo. Już na etapie aranżacji przestrzeni mamy do wyboru pełną gamę koncepcji: od nowoczesnych technologii, symulatorów, projekcji 3D i multimedialnych scen, po efekty nawiązujące do prostoty, natury i trendu eko. W kwestii cateringu również dostępnych jest wiele oryginalnych nowości, które zachwycą uczestników wydarzenia. Co powiecie na kuchnię fusion i gastronomię molekularną? Wykorzystanie ciekłego azotu do przyrządzania potraw czy pokazy sushimasterów potrafią zamienić catering w prawdziwy występ artystyczny. 

Loty helikopterem, koncerty gwiazd, wirtualna rzeczywistość, pokazy robotów… Nowoczesne technologie i zapotrzebowanie na coraz większe widowiska sprawiają, że branża usługowa prześciga się w proponowaniu atrakcji towarzyszących eventowi. Stąd też, jeśli tylko nam się zamarzy, możemy zorganizować namiot tlenowy czy piwne kasyno. 

Ponieważ zmienia się podejście do sposobu odbierania eventu przez jego uczestników, w cenie są atrakcje, które są maksymalnie dostępne dla widzów - oglądanie luksusowego samochodu na wystawie jest niczym w porównaniu z możliwością uwiecznienia samego siebie na miejscu kierowcy. W świecie Instagrama warto dać ludziom przestrzeń, z którą będą chcieli się identyfikować (a gdy z myślą o firmie dodamy do tego jeszcze odpowiedni hasztag, to sukces promocyjny w social mediach mamy gwarantowany!). „Jest to szczególnie istotne, gdy chcemy dotrzeć do młodszych grup odbiorców – wówczas nasz event obowiązkowo musi być „instafriendly”, tym bardziej, że coraz częściej organizatorzy eventów stawiają na to, by jak najdłużej przedłużyć ich obecność w świadomości uczestników” – tłumaczy Marta Klecha i dodaje, że setki gości na wydarzeniach branżowych i ciągłe poszukiwanie przez event managerów doskonałych rozwiązań to dowody na to, że jeszcze nie powiedziano ostatniego słowa. „Branża stale rośnie w siłę, a kto nie idzie na przód - cofa się, to powiedzenie dotyczy branży eventów, jak chyba żadnej innej” – podsumowuje. 

Tu nie ma miejsca na nudęi coś, co już było. Każde wydarzenie to inna historia, nowe emocje i przeżycia, nowe smaki, dźwięki i obrazy. Organizowanie wydarzeń wizerunkowych wpływa na pozytywne relacje z naszymi odbiorcami, angażuje ich do podejmowania aktywności, pozwala odbierać markę wszystkimi zmysłami. Inwestycja w dobrze zaplanowany event przynosi wymierne profity wszystkim, dlatego warto korzystać z doświadczenia profesjonalistów.

Materiał powstał przy współpracy z EventPolska.biz – wydawcą ogólnopolskiego rocznika „Event Katalog”, który na swoich łamach prezentuje usługi i obiekty eventowe. Premiera nowej edycji już w czerwcu. Wersja wydania online dostępna będzie na www.e-eventkatalog.pl 

IMPREZY INTEGRACYJNE, SZKOLENIA

EventPolska.biz

adres:
ul. Zbożowa 42b lok. 105 40-657 Katowice
reklama
Copyright © INFOMUSIC 2019
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz